Умови обміну/повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наші клієнти можуть протягом 14 календарних днів з моменту покупки, повернути товар придбані в інтернет-магазині «PROFF-HERMAN» за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

НЕ підлягає поверненню/обміну товар:

✔ якщо загублений його товарний чек (накладна) виданий споживачеві разом з проданим товаром
✔ якщо товар використовувався
✔ якщо пошкоджена упаковка (без упаковки)
✔ якщо він відноситься до одного з видом товару:

  • гребінці, масажні щітки
  • одноразова продукція
  • кисті і набори кистей
  • голки, комплектуючі та аксесуари
  • пилки, бафікі, полірувальники
  • перукарські ножиці
  • манікюрні інструменти
  • лаки і гель-лаки
  • товари в аерозольній упаковці
  • шпильки і шпильки для волосся
  • акції і знижені в ціні товари

Як зробити обмін/повернення товару?

Самостійна доставка товару в магазин

Відправлення товару через Нову Пошту

1. Доставка товару в інтернет-магазин згідно його графіка роботи. Товар надається в комплекті з:
– товарним чеком на даний товар (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів)
– упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).
Товар не повинен мати ознак його використання. У випадку невиконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити в прийнятті товару на обмін / повернення.

1. Сповіщення в телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, відправка товару через Нову Пошту (склад №27, м.Львів). Відправлення товару проводиться за рахунок клієнта. Товар надається в комплекті з:
– товарним чеком на даний товар (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів)
– упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).
товар не повинен мати ознак його використання. Після відправки товару клієнт сповіщає менеджерів про дані дії методом повідомлення номера декларації для отримання товару (смс повідомлення, повідомлення на мейлом)

2. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр. В цьому випадку клієнтові надається документ, який підтверджує факт даної передачі, після чого протягом 3 днів менеджер набирає клієнта для прийняття подальших рішень згідно нижче перерахованих варіантів. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов’язаний запропонувати на вибір нижченаведенні варіанти вирішення проблеми.

2. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр, про що клієнта повідомляє в телефонному режимі. Протягом 3 днів менеджер надає клієнту інформацію для прийняття подальших рішень згідно варіантів наведених нижче. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов’язаний запропонувати відразу на вибір нижченаведені варіанти вирішення проблеми.

3. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

А) недолік товару підтвердивсявимога клієнта обмін товару на аналогічний товар – проводиться обмін товару на аналогічний, методом самовивозу клієнтом або доставки товару через кур’єрську службу або Нову Пошту.

Б) недолік товару підтвердивсявимога клієнта повернення грошових коштів – здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24, або готівковим отриманням в інтерент-магазині.

В) недолік товару підтвердився вимога ремонт товару – менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через самовивезення, Нову пошту або кур’єрську службу, що обговорюється з клієнтом в телефонному режимі.

Г) недолік товару не підтвердився тобто пошкодження товару з вини клієнта – менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через самовивезення, Нову пошту або кур’єрську службу, що обговорюється з клієнтів в телефонному режимі

3. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

А) недолік товару підтвердився вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар – проводиться обмін товару на аналогічний, методом відправки через Нову Пошту.

Б) недолік товару підтвердився вимога клієнта повернення грошових коштів – здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24.

В) недолік товару підтвердився вимога ремонт товару – менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтом в телефонному режимі.

Г) недолік товару не підтвердився тобто пошкодження товару з вини клієнта – менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтів в телефонному режимі.

Всі дії, пов’язані з пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Всі дії, пов’язані з пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.